تایین قیمت زمین در کلاردشت

۴۴ بازديد

کلاردشت از بکرترین شهرهای شمالی ایران به شمار می رود که همواره به خاطر طبیعت فوق العاده اش بر سر زبان ها بوده است. همین طبیعت چشم نواز و آب و هوای فوق العاده باعث شده تا امروزه بازار خرید و فروش زمین کلاردشت حسابی داغ و محبوب باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

موقعیت جغرافیایی کلاردشت

کلاردشت در فاصله ۴۸ کیلومتری از چالوس، یعنی یکی از محبوب ترین شهرهای ایران واقع شده و به خاطر سرسبزی های بینظیرش میان خریداران ویلا و زمین از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. جالب است بدانید که در این منطقه زیبا زمین هایی با رنج قیمتی گوناگون یافت می شود که باعث شده تا افراد با هر میزان بودجه ای بتوانند برای خرید و فروش زمین یا سرمایه گذاری اقدام کنند.

بهترین مناطق کلاردست برای خرید زمین

کلاردشت آنقدر زیبا و دیدنیست که به سختی می توان تنها یک منطقه جذاب را در آن انتخاب کرد اما به طور کلی و در حوزه شهری مناطق حسن کیف، رودبارک، اجابیت و دوبال محبوب تر از سایرین بوده و به تبع قیمت زمین در آن ها نیز گران تر از سایر بخش ها می باشد. در روستاهای اطراف نیز اویجدان، لشسر، پیشنبور و طایب کلا مناطق جذاب و معروفی هستند که زمین های قیمت مناسب نیز دارند. به خاطر داشته باشید که پیش از خرید زمین بهتر است هدف تان از خرید و همچنین دسترسی ها و امکانات منطقه مورد نظرتان را به خوبی بسنجید تا در ادامه با مشکل خاصی مواجه نشوید.

بررسی قیمت زمین در‌ کلاردشت

همانطور که خودتان هم حدس می زنید قیمت زمین در کلاردشت به فاکتورهای متعددی از جمله منطقه مورد نظر، متراژ زمین، نحوه کاربری و.. وابسته است که تمامی آن ها در قیمت نهایی اثر گذارند. به طور کلی در کلاردشت زمین ها با توجه به محله شان قیمت گذاری می شوند، به عنوان نمونه زمین در مناطق معروفی مانند روستای حسن کیف از متری ۶ میلیون تومان شروع شده و در دامنه جنگل های سرسبز تا متری ۲۰ میلیون هم می رسد. در مقابل در بخش های حاشیه ای قیمت زمین کلاردشت حدودا بین متری ۳ تا ۸ میلیون تومان متغیر است.

وضعیت خرید و فروش زمین در کلاردشت

محبوبیت ویژه کلاردشت باعث شده تا افراد زیادی برای خرید زمین در کلاردشت اقدام کنند. بنابراین فرقی ندارد که هدف تان از خرید زمین ساخت خانه است یا سرمایه گذاری، زیرا در هر صورت می توانید به راحتی برای خرید و فروش آن در بازار اقدام کنید. البته توجه داشته باشید که هنگام خرید زمین هر چقدر که تعداد واسطه های میان شما و فروشنده کمتر باشد، به تبع هزینه کمتری به عنوان کمسیون پرداخت می کنید که همین موضوع اصلی مهم در کاهش هزینه ها خواهد بود.

علاوه بر آن اگر از دسته افرادی هستید که بودجه تان محدود است، اصلا جای نگرانی نیست زیرا در کلاردشت زمین های حاشیه ای نیز در بخش های زیبایی واقع شده اند که دست کمی از مناطق معروف ندارند.

خرید زمین از طریق اینترنت

همانطور که گفتیم این روزها بازار خرید زمین در کلاردشت به خاطر زیبایی خاص این منطقه و همچنین نزدیکی آن به سایر شهرهای جذاب شمالی حسابی محبوب شده است. شما برای خرید و فروش در این منطقه می توانید به صورت حضوری مراجعه کرده و یا برای صرفه جویی در وقت و هزینه تان از ثبت آگهی های اینترنتی استفاده کنید. توجه کنید که زمین های این شهر در صورتی که در مناطق معروف واقع شده و یا در نزدیکی جنگل و مراتع سرسبز قرار گرفته باشند، گران تر از سایر انتخاب ها خواهند بود. بنابراین اگر بودجه محدودی دارید، انتخاب زمین و منطقه آن را با توجه به هزینه ای که می توانید در ازایش پرداخت کنید انجام دهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.